Äsch da!

Har taggat för mina bilder hela dagen.

1: Fota
2: Lägga upp bilder

Men neeeeej då, inte får jag igång internet på Macie... :(

Men imorgon kanske.

SKulle hitta till ica 3km längre bort, när jag kom till motorvägen så vände jag hem och valde gårdsbutiken istället, och oj(!) vilket gårdsbutik det fanns ju allt! :)

Köpte chokladglass, så ikväll inga sura miner bara glass och truelood!
Imorgon matteplugg och efter kl12 flytt till MIN stuga!!!

(Så berede Er på att bli sugna och hälsa på när bilderna kommer upp)

Kommentarer
Postat av: Storsys

Är ju redan sugen på att hälsa på, lär ju inte bli mindre när det kommer bilder! Ha en trevlig kväll:) Kram Kram till dig Lillsys

2010-08-21 @ 20:33:33
Postat av: Anonym

Ja du Sys, du kommer INTE bli besviken, bara komma, är ledig någon dag i veckan om 2veckor så går ju pussla in om ni kommer ner! :)

2010-08-21 @ 20:54:49
URL: http://whilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0