Fredag i Kalmar

Hahahaha! Nej, det går ju som dåligt! :P
Har köpt årskort för buss så vägrar att inte förstå...

Håller på med en gymutvärdering här i kalmar, Nordic igår, badhuset idag. Jag trivs, klasskompisarna förstår sig inte på att gymma en fredagkväll. Men det gör jag, och det stavas T-I-D-S-F-Ö-R-D-R-I-V. Och det utan bakfylla.

Hälsade på Saija (blivande hyresvärd) iförrgår, jättetrevlig och speedad! 

Spanade såklart in i stugan när jag gick "hem" till äckelstugan. Det är FIN :)

Slutar tolv, ska smyga rör på "Kalmar Nyckel" (fråga mig inte vilken typ av båt det är, blivande maskinist som jag är...) Sedan skulle Saija och hennes pojkar in till stan, ska kolla cykel åt mig.

Sedan badet, (ev provköra bil?) Kanske, kanske öl ikväll, men väljer nog TrueBlood :D

Emanuel, var är Dubbelfan på min dator?! :o


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh, emmy. Ring mig nån dag och berätta om hur allt går för dig!!



En massa kramar!

2010-08-20 @ 23:07:52
URL: http://mols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0