Har Du läst termodynamik?!

Inte jag, och har inte Du heller gjort det? I sådana fall ska jag berätta vad jag lärt mig idag, under 4h!
"Ordbaj, ordbajs, ordbajs, ordbajs, obegripligformel, ordbajs, ordbajs, ordbajs, obegripligformel och lite mer ordbajs!"
Så nu vet Ni vad termodynamik är!
Sjukt lång dag idag, men har äntligen fått middag (kl 21?)
Blekte Mys hår igår, fick dock inte se resultatet förrän idag... och det blev mkt bra! (tur, slapp förstöra hennes finfina hår, phjuu!)
Slutar 12 imorgon, då våran grupp redan gjort hydraliklabben. Men ska stanna och plugga "ordbajs" sen ska vi peppa inför klassfesten på torsdag, känner att det endast kommer gå åt ett håll! Har lovat att visa sörlänningarna raggningsdanserna (kille/tjej) så det blir lite ordning på dansgolvet! ;)
Har även pratat med kustbevakare, HansOla, och jag skulle få komma dit å kiiik när jag kommer hem, hihi :D
Ha det gott alla!

Kommentarer
Postat av: julia

samma här, sen middag is the shit..........ehehe

2010-08-31 @ 22:02:39
URL: http://jwiklund.blogg.se/
Postat av: Strollan

Norrland - inte sexigt.

Kalmar - ?



:D

2010-09-01 @ 06:52:44
URL: http://strollan.blogg.se/
Postat av: Whilda

Norrland - Inte sexigt

Kalmar - Hmm, får återkomma med det Strolls, vet ju inte vad dem går för än! ;)

2010-09-01 @ 07:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0