Utgång på Byttan

Ojojoj, åkte in till kalmar igår, jag å Ullis såg på "Signe i Fönstret" (gatuteater), inhandlade vin sedan satte vi oss på  "Kullzienska" och fikade. Efter några timmar drog vi hem till Ullis åt pizza och hade det bara bra och inväntade att Malte och Mikael skulle komma från Karlskrona.
Och det gjorde det och vi gick ut på stekarhaket Byttan (tycker dock det var lite stekare, skulle väl ha varit Malte då ;) Lite stel stämning till en början, men sen kom vi igång. Hade fördomar om Malte men vi dansade "Krabbdans, ""HotRoddans", "Em's juckdans" och mycket, mycket  mer. Ända tills stängning. Skitkul! :D

Mindre kul att springa genom kalmar upp till Ullis lägga, hämta min väska, springa ner till Byttan och lämna nycklarna (fråga mig inte varför) och sen sista rycket upp till bussen. Men ångrar inte att vakna upp hemma i stugan med min frukost och solen utanför!
I Norr döps Emilia "Millan" Bäckström, idag, min blivande guddotter, GRATTIS på Dig! :D


Kommentarer
Postat av: julle

låter som en kunghelg!! här hemma händer de inte så mycket..... än! hoppas jag =)

2010-08-29 @ 21:15:20
URL: http://jwiklund.blogg.se/
Postat av: Frida

Tror Emilia kände att du var med oss, hon skötte sig exemplariskt:))

2010-08-29 @ 21:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0