21 dagar kvar

Innan det har gått ett år sedan den enormt bongstyriga busschauffören vägrade släppa ombord mig på bussen, nyårsdagen. Sa att jag skulle blogga ett år framöver pga detta! Tyckte att bloggandet var sååå töntigt, meningslöst och för ens eventuella läsare meningslöst...
Men med bara några dagar kvar så kommer de bli...tråkigt att sluta :(
Nog om det, varför kan jag inte sova innan tentor, nää upp 05.15, för det vill min kropp verkligen!
Underhållstenta idag, woop, sen bara två kvar :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

2010-12-11 @ 17:21:33
Postat av: lisa

öhp öhp.. inte sluta med nått nu!

tänk på att jag har ett meningslöst liv som måste underhållas :D

2010-12-11 @ 17:22:38
Postat av: Strolls

Alltså va? Du har väl inte missat vad som hände när molnen bestämde sig för att sluta passera Sahara? Det blev öken!! Eller när Arne Weise bestämde sig för att sluta sitta i fåtöljen på julafton? Julkänslan försvann!! See my point?

2010-12-12 @ 09:51:55
URL: http://strollan.blogg.se/
Postat av: julle

hallå nemen neeeee!! varför? :) hur ska vi då få höra alla roliga historier om dina små påhitt?

2010-12-12 @ 21:02:40
URL: http://jwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0