Äntligen har tentaskörden börjat!

Hade engelska-och kyltenta idag, godkänd? 95% säker, ooooh kan bli jul i år! :D

Gick ut och gick/joggade med Ullis efteråt vilken energi man får av att inte plugga, sen gick jag å my till netto för att handla inför morgondagens regler-tenta-plugg. Pepparkakor? Check! Julmust? Check!

Aaaaah, jag ska svinga mig upp, hålla mig fast och besegra reglertentan. Ja jag ska gör den till en tam kissemiss och äga den totalt...eller iaf få godlänt!! (Där får du Mats Magnusson för att du gör vårat liv till ett h-vete HA!)

Plugg ikväll? Nope, ska iväg till david å se The Wire tror att den har potentiall!

//GLAD GODKÄND Memmy!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Underbart bruden! några till to go sen är det fest!



ha så trevligt ;)

kraaam

2010-12-06 @ 20:25:20
Postat av: julle

gårdagens middag: julmust och chokladskumtomtar !!!!!!!!! gottttttttt=D

2010-12-06 @ 21:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0