Framdrift-och Klovmotorersplugg

Sparkade ner till skolan (cykeln funkar ej så stod på ena pedalen och sparkade mig fram) väl framme (är kallt och blåsigt) så ringer My och vill ha tvätt nyckeln som jag glömde ta bort från husnyckeln igår...Ja då var det bara att sparka hem igen...

Känns som att jag kan denna framdrift med virvelgator, slip och effekter. Blir besviken om så inte är fallet!

Så ska nog fira med lite träning, hihihi.

Är kluven till kvällen antingen luciatittande i domkyrkan (men vill ha "ett riktigt tåg" inte ett med barn...) eller klättring med Jocke eller Taekwondo... Hmm, klättring kanske är dumt då jag inte kommer lyckas hålla i pennan på tentan imorgon :s

Såg walking dead igår å Grinch, hahahaha, Grinchen är kung! Och man skrattar lika mkt åt zomiesarna då de är så fruktansvärt lama och icke skrämmande! Hahahaha!

Nä ska "kötta" lite mer kolvdelar sen hemåt i snöstormen.

PS. Har fått en arlanda kompis, Björne ska visst hänga där med mig, YEAY!!! DS


Kommentarer
Postat av: julia

KÖTTA pååååååååååååååå! hihih såg de, snart kommer både du o björn hem, trevligt!! =)=) ps lucia är inte lucia utan luciatåg... jag missade flisans igår, känns tomt, väldigt tomt. djupt.

2010-12-13 @ 17:26:06
URL: http://jwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0