hej aLIHOPA!

AOCTH
NU FÅ  jag skriva och jag har aaaaaaaaaaldrihg gjort det ok! så va schysst! men ialf nu jhar vi tok brudar haft nn tok kväll som som så vanligt sluta alldeles för tiditgt men jag e ju en trots allr lisa så jag e juuuu sef i starten.. men jag kommer starkt på slutet! jag vill att tiden sa kgå långsammaere så man hinnner ta vara på den!!!!! men vi har haft en kanon kväll trots tiden men nu är det inte den underbara ressigören som skriver uten den aaa äsch skit samma vi har haft det underbart o jag älskar allihoP!! // pulverounmoan ! (cooligen e i telefon... uuhhh uhhhhhhh!!!
)

Kommentarer
Postat av: Storsys

Hehe verkar varit en kanonkväll!!!

2010-12-19 @ 09:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0