Pre-Christmas

Tentan igår var tentan från förra året som vi pluggat på? Jepp!
Vi tog en fika efter det, men trött så gick hem för powernap. Men inte ville jag väl det inte? Näähää!
Så stegade iväg till Ullis och myste lite grann...Sen kom glöggen fram, så vi myste lite till, men vad nu? Glöggen tog slut? ja då myste vi med vin..! ;)
Åkte sen iväg till berga och hem till Jocke för pre-christmas iiiihh!
Han hade gjort skinka, julegröt, sill och vi drack (mera) glögg. JULIGT!
Tror jag lovade hjälpa till skotta nyckel idag, och det är storm? Tvätta håller jag på med, men skulle ha städat, pluggat framdrift och kanske badad. Ja dagen kommer gå, men lika bra är väl det?!
(Okej lisa, vi får se, men jag tror INTE på dig!)

Kommentarer
Postat av: Strolls

Visst är det rätt skönt när det är samma tenta som man pluggat på? Eller, lite dubbla känslor - det är rätt skönt att sätta en tenta som man aldrig läst frågorna på, för då vet man att man kan. Fast det är också rätt skönt att vara säker på att man klarat kursen. Hmm hmmm.... Jag tycker du är duktig :)

2010-12-12 @ 09:48:16
URL: http://strollan.blogg.se/
Postat av: whilda

Naaaw, tack strolls, det värmde!:)



Jaaa, jo nog är det könt att klara en som man aldrig sett förr...Men what the f*ck, godkänt är ju awesome! ;)

2010-12-12 @ 18:01:35
URL: http://whilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0