Arg

Fick just ett samtal från min underbara och nuvarande chef 1, som undrar om jag ska jobba på shell, fredag?
Och nej det ska jag inte, är ju anställd hos Er. Ska däremot jobba på lördag och sa till chef2 (chef på shell) att jag numera (de senaste 5mån!!!) jobbar heltid 07-17 för kålaboda. Så kunde inte på fredag.

Men så ikväll har alltså arslet ringt till chef1 och hört sig för om jag inte kunde få ledigt för att jobba på shell istället... Han hade tydligen pratat med mig som godkänt detta, men inte snackat med chef1 än, vilket INTE är sant.
chef1 var lite chockad, han sa att chef2 fick ringa till mig och fråga i sådana fall.

Chef1 ringde som tur var till mig direkt och sa vad han just hört, och vi skrattade gott åt hans fula sätt.

Men nu är jag ARG, förbannat!

Ska gå in och säga den mannen ett och annat imorgon... Hade det inte varit för att jag behöver pengar så hade jag kört upp bensinslangen i arslet på honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0