En Perfekt Dag

Jag, Em och Sara var barnvakter till Flisan igår "kväll" (hon somnade 20.15)

Sedan så drog ett "Supernatrual" maraton igång. (Efter att ha utstått en kass Dolph Lundgren i MF, hö    hö    hö, de som såg programmet vet vad jag menar....hö!)

Nu har jag förstånd till att inte titta på alla scener i spökserien, men trots detta då jag kommer hem till mitt ödehus och ska borsta tänderna (de spökena i serien dräpte såklart sina offer i sjöar, badkar och fick sina ögon utplockade framför badrumsspegeln...)

Börjar borsta tänderna sen kommer första idiotiska tanken "BloodyMary" Nej, det var ju just det jag INTE skulle säga kl01.00 framför BADRUMSSPEGELN!
Sen kommer det igen !"BLOODY MARY" Aaah, vågar inte riskera att bli dödad ikväll så skiter i att borsta klart tänderna, springer till sängen och gömmer mig under täcket...

Sedan i morse vaknade jag till en underbar dag med sol och -4grader. Jag och Broo tog brädorna och åkte till Bygdsiljumsbacken. Det blev en lam och dessutom kraschad 180, puderåkning och slalom mellan ungar på en lite puckel-pist-stig. Ingen kom till skada. Lyckat!

På en timma så blir det fotbollsträning, första gången på ett år. Får se hur det går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0