För Julia (och andra partysugna) upd.

Från och med nu börjar alla fester med:

  • Staygold+SpankRock+DamienAdore (feat.Robyn) - "Backseat(!!)
  • Teddybears - "Rocket Scientist"
  • SonicPalms - "On The Beach"
  • Lazee - "I'm not pop"
  • Edward Maya feat Vika - Stereo Love (radio Edit)
  • Kanye West - "Golddigger"
  • Florence+The Machine - "You've got the love"
  • Johnossi - "What's the point"
  • Technotronic - "Pump up the jam 2005"
  • Beyoncé - "Radio"
  • Armand van helden - "My my my"
  • Armand van helden & a-trak & duck sauce - "anyway"
    (Efterfest)
  • Melissa Horn - "Jag kan inte skilja på"
  • Andreas Grega - "Ta vad du vill"
  • Anna Ternheim - "Shoreline"


För De som inte fick nått...

  • Kanye West - "See You In My Nightmares"
Hoppas att det var till någon hjälp Julls!? Puss :)

Kommentarer
Postat av: Din Party lisa :)

2010-02-11 @ 20:22:23
Postat av: Party Lisa igen :P

denna lista ska jag direkt kopiera!! du känner mig, kass på artister o låtar ;)

2010-02-11 @ 20:24:01
Postat av: JULIAAAA

hahaah shit, en helt komplett partylista ju!:D fattas endast kanye west - robocop men den klarar man sig nog utan ;)

2010-02-11 @ 21:59:50
URL: http://jwiklund.blogg.se/
Postat av: Emmy

Jaa, men hallå vem behöver "robocop" då "nightmares" finns?! :P

2010-02-12 @ 12:26:50
URL: http://whilda.blogg.se/
Postat av: julia

(skumt, den kommenterade av sig själv! mitt i en mening, jaja sudda gärna det där sista om att "nightmares inte kommer behövas)

2010-02-12 @ 14:14:20
URL: http://jwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0