Polisfest?

Lärde mig igår att gränsen mellan en polisfest och mellanstadiedisco är hårfin, men fick bekräftat att det var polisfest igår...

Det var ballonger, skålar med chips på stora bord, ljusslinga i taket och gamla godingar på höj volym ur dåligt ljudsystem. Tyvärr då alla kommit sig upp från sina grupperingar och börjat dansa, nej då tystnade musiken och ljusen tändes. Så jag, Lisa och Cicci begav oss till CoverClub, ojojOJ vilka hunkar det fanns där! Synd att jag blev nervös och bara gick runt, runt, runt, runt, runt, runt... :S

Prick kl 02.00 satte jag mig i bilen och körde hem, mötte bara 1bil hem (7mil) inte vanligt på E4, och sov sedan som en stock

Mår förträffligt och äter gooo frukost, så godmorgon på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0