Redovisningsdags

Inför syrrans kommande mammaledighet så lär hon nu upp mig på kontoret också. Gick bara bra, sortera kvitton, öppna brev och skriva fakturer. Men har en känsla av att medvinden kommer att bli storm då jag inte har någon storasyster att rådfråga.... Eller vad sägs om 210 000kr faktura istället för 2100kr, hmhmm. Blir intressant! :)

Har smakat världens godaste surdegsbröd idag! (Mamma har varit på kurs, så se till att Ni kommer Em&Sara så Ni hinner smaka! :)

Och gjorde ladugården (så jag får stoppa mammas bakverk i min frys, hehe), och det är verkligen avkopplande. Man skrapar lite skit, ger kalvarna mat, gosar med kalvarna och ströar. Sen finns det ju så klart värre saker som man får utstå, tex; då man pulsar ut i mörkret för att ge fåren lite lyx i vardagen bestående av dinkelbröd... Så BADONG!! tror du inte baggskrället har laddat hela hagen för att tjonga in fårskallen i min höft!?!
INTE ett tecken på tacksamhet! 

Kommentarer
Postat av: julia

haha badong! stångade han dig också?! hmmm he's so weirdoo!

2010-02-02 @ 21:56:42
URL: http://jwiklund.bogg.se
Postat av: Em

Tjongen i Badongen! Hahahah :D

2010-02-02 @ 22:07:50
Postat av: Storasys

Bara stånga tebax vettja!!! Se vem som är tjurigast;-)

2010-02-03 @ 07:42:10
Postat av: Emmy

Jo, fast inte lika farligt som mamma... Hon blev stångad noo djävulskt! ;)

2010-02-03 @ 17:53:35
URL: http://whilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0