Liten fest

Igår kom Bgm-grabbarna och hälsade på mig, Julia och Emelie i Flarken. Kvällen innehöll kortspelet "blåsfisken" med SMS-straff (tyvärr inte några pinsamheter).
Senare kom halva styrkan på att de ville till Skellefteå, så det blev en snabbvisit på"olles" sedan Shell.
Hem 04.00. Jag och Jullebull sa när vi skildes; "ska sova minst till 13.00 imorgon!"

BigBro ringde dock kl 09.00 och skulle ha mig att åka bräda... Somnade om vaknade 13.03, stolt! :)
Blev dock lite besviken då tempen visade -6 och sol. Men vad går upp emot en skönhetssömn? 

Ja, ja, JA! Jag vet, -6 grader och en halv meter pudersnö bräcker det mest! Synd Emmy...
:(





Hade inte fler bilder från kvällen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0