Förvirrad?

Var och hälsade på Matilda B ikväll (gick själv, för Matilda var för lat... ) Mycket trevligt bestämde att vi ska käka ostkrokar, godis, dricka och CHOKLAD på fredag. Hmmm, det var någonting mer...just ja, se film! (Filmen var inte lika väsentlig som allt det andra, oops! ;)

På väg hem så fick jag mess av Julls. Någonting om att hon ville låna min kamera.
Jag hade lite svårt att göra två saker samtidigt. Både gå och skriva. Vantarna ville inte riktigt samarbeta med tangenterna än mindre med touch-funktionen...

Men tänkte INTE stanna, ta av mig vantarna OCH riskera att bli uppäten av en varulv!
Så stegade vidare, det började gå lite trögt, men fortsatte pulsa. Sen när jag var klar så hade jag lämnat Matildas infart, gått rakt över vägen och in på en (oplogad!) skogsväg. Aaaah! Hur blev det SÅ mörkt, blev spurt tillbaka!
(Hoppas min långa arbetsdag har något med min förvirring att göra, annars är jag själv nog den största faran någonsin!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0