Jobb = Utlägga av skolbarnen

Imorse efter 07.00, så hämtar jag upp de första skolbarnen. I väntan på hennes syskon så berättar flickan att hon fått ett till kusinbarn. Ska tillägga att jag inte riktigt var så intresserad av samtalet, till att börja med...

Flickan: "Titta här Emmy, mitt kusinbarn!"

Hon visar en suddig mobilbild.

Jag: "Jaa men du vad kul. Vad heter hon/han?"

Hon: "Wilmer, vi var och hälsade på dem förra veckan och han är jättesöt! Fick byta blöja och vet du vad Emmy?!"

Jag: "Nej vaddå?"

Hon: "Han har en jättestor PUNG! Verkligen enorm, inte som min lillebrors. Alltså ENORM Emmy!!"

Pling! Så blev jag både obekväm och klarvaken!

Ha en trevlig fredag allihopa!

Kommentarer
Postat av: en till uttråkad taxichaufför

Visst är de trevligt med barn... ;-)

2010-01-15 @ 10:11:21
Postat av: Emmy

Ja, man blir uppdaterad om både kärleksbekymmer och intriger...men även sånt man INTE vill veta ;)

2010-01-15 @ 12:26:27
URL: http://whilda.blogg.se/
Postat av: Linnea

Sicken härlig start på dagen, kan ju bara luta åt en riktigt trevlig helg!

2010-01-15 @ 16:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0