Leos Lekland

Idag åkte Fam. Bäckström/Wiklund och Fam. Johansson (jag och JulleBull följde med av bara farten) till Leos Lekland i Skellefteå. Vilket ställe!
Det var rutschkanor, bollhav, luftslott, nätgångar, tunnlar på 3m höjd, studsmattor och massa mer. Jag och JulleBull var nästan ivrigare än alla hundra barn som vistades där, så ivriga att vi (eller var det kanske bara jag?) tog satts och hoppade utför den gigantiska, luftfyllda rutschkanan! Det bar av i en väldig fart, med studs. Flög en meter rakt upp, upp på nästa kulle för att landa på golvet. Ryggen kraschade med kul var det! :)

Efter första lekomgången så var det lunch. Vi ställde oss i kö, så som man bör göra. Då en kvinna helt plötsligt kommer och tränger sig före oss. Jag och JulleBull tittar på varandra, men kvinnan börjar lasta upp två brickor för att ta för sig mat medan hon konvenserar med sin värdinna. Vi sa ingenting för hennes hållning sa allt om henne...
"Jag är tjock, mamma och less på detta lekland!!!" Tips, bråka INTE med en hungrig mamma. 

Vi alla fick våran mat till slut :)


Kommentarer
Postat av: fia

haha, men vilken fräck mamma! var det på det nya leklandet i skellefteå ni var? måste testa det med celina och noah när dom kommer hem nästa gång! :)

2010-01-05 @ 23:39:35
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: fia

oj, det stod visst 'i skellefteå'.. :P

2010-01-05 @ 23:40:29
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: Emmy

Jo, ett väldigt roligt ställe, ni måste besöka! :)

2010-01-06 @ 10:45:51
URL: http://whilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0