Nyårslöftes problem

Hur ska detta gå?!

Bestämde efter nyår att endast dricka måttliga mängder alkohol (dvs noll, för annars brakar det iväg direkt :o)

Träffade dock Partypinglan No.1, i tisdags och direkt, DIREKT började det planeras inför helgen. Började sansat med:

E:"Bio på fredag eller mysig hemmakväll?"
L: "Ja varför inte Mami är inte hemma, så vi kan vara här"

Men sen bara minuten efter, vad kommer ut ur min mun just då vi skiljs?!

E:"Aa men det blir jättebra! Då tar vi en öl och ser var det slutar"

BANG! Så stängdes dörren, vi skiljdes och mitt nyårslöfte kommer skita sig rejält...

Men jag är inte själv... Tack Lisa för att du drar ner mig i träsket, Me like!! :D

http://et.elc.ee/img/hg_cocktail_2.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0