Välkommen till min nya blogg!

Denna blogg blev till pga av:

  1. 1/2- 1meter djup pudersnö. (1 1/2meter i dikena/skogen)
  2. 35minuters snölöpning i en stad, utan lokalkännedom.
  3. En förbannat sur busschaufför som vägrade släppa in mig, trots mitt snöiga yttre.
  4. Allt detta ledde till 2h väntan. Blöt, bakis och anfådd.

Efter detta trauma tänker jag blogga 1år framöver, trots att jag inte gillar det...inte alls!

Så Gott Nytt År på Er, med denna början känner jag att 2010 inte kan bli annat än...fantastiskt?!

Puss, Emmy


Kommentarer
Postat av: fia

va kul, nu har jag en till blogg att följa!

hoppas allt är bra :)

2010-01-04 @ 13:25:53
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0