Värmen har återvänt!

Idag är det endast -2grader och sol! (inte bakis denna helg ;)

"Snövit" (Felicia, min systerdotter) ringde och sa att Vi skulle till backen och göra snöänglar. Skyndade mig hem till Mami&Papi, där hela familjen satt och åt frukost! Lite besviken, men packade varmchoklad, ostmackor och madrass... Sedan var alla klara att gå ut i det fina vädret :)

Kusin kom med den stackars "Trappern" och körde upp ett madrasspår som vi kunde åka i och sedan bar det iväg. Den mest körglada var faktiskt Mami som inte ens ville pausa för varmchoklad (!!!) utan fortsatte nästan till det oändliga.


Senare spottade jag och JulleBull oss i händerna och tänkte att; "utför dessa höga klippor skulle någon ha hoppat...Varför inte Vi?!" Fram med kameran, 3m ansats och sedan bar det av. Först JulleBull, sedan jag. Jag landade dock rakt på ett stenrös... Inte så bra, men nog så roligt!

(Alla barn, kolla FÖRE var du hoppar)



(Emmy goes Grinch/Vampire)



Kommentarer
Postat av: Frida

Härliga dag!!!!

2010-01-10 @ 22:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0