Vilket självförtroende

Hade en skolskjuts med endast ett barn idag, då jag lärde mig följande:

Jag "Jaha, J. Skönt att ha helg nu?"

J "Nää..."

Jag "Okej? Men visst går du i trean, Ni har inte lärt Er något intressant idag då?"

J "Jag ska tala om en sak för dig, Emmy. I ettan så kunde man ingenting, inte ens läs... Och i tvåan kunde man liiiiite mer, men jag hade inte lärt mig att skriva... Och nu i trean, då kan jag ALLT! Men måste fortsätta gå skola ända till nian har mamma sagt, visst förstår du problemet?!"

Snacka om att det blir lång väntan för denna redan fullärda kille ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha ja han får verkligen vänta ;) Kul att du har börjat blogga! Trodde jag inte om dig :P

Men du kan verkligen skiva så det blir kul att läsa!

Ha de gott

2010-01-24 @ 10:28:40
Postat av: Emmy

Ja det tror jag ju inte om mig själv än heller så! :P

2010-01-24 @ 11:13:27
URL: http://whilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

heter han joel han som är j??

2010-02-06 @ 12:39:00
Postat av: Emmy

Nej,det heter han inte, han börjar inte ens på J...



MVH Emmy

2010-02-06 @ 16:48:46
URL: http://whilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0