Flyttstädning

Har flyttat de hemskeste idag, 12h har jag fått ihop.
Tack vare Lydia så blev jag inte kvar hela natten...

Bord ska eldas upp, sofforna ligger på soptippen och sängen har klämt våra stackars tår. Men snart, jo jag menar snart! Så har jag flyttat.

Endast garderob, kläder, kläder, kläder, lampor, krimset och kramset och sängkläder kvar. Jag sa ju SNART! :)

Blir jag klar imorgon (om jag lägger mig kanske det går bättre ta sig upp imorgon?) så ska jag städa, låsa huset och lämna nyckel. Fira det ska jag banne mig gör med vin, HA, på en tisdag! (hehe, exakt så less är jag på att flytta)

Det är knappt att Dire kan rycka upp mig om dagarna...

Kommentarer
Postat av: fia

vars flyttar du?! :)

2010-07-28 @ 15:10:14
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0