Knappt 3veckor kvar

Innan jag flyttar ner till Kalmar, Öland. Har just bestämt mig för en finfin stuga på öland, men då kommer ett litet hus(!!) upp på blocket. Men "cykelavstånd" (ja, ja det är  närmare en mil...) ner till kalmar, hmhmm. Varför ska jag aldrig kunna bestämma mig, den lilla huset har bussförbindelser var 5min vilket inte öland har...

Förvirrad!

Hursom helst så skurade jag spisen/ugnen, tvättade alla fönster, dammsög, skurade och bar det ut det sista (som jag orkade själv) igår! Efter det så var jag slut, ja helt färdig. Men blir inte lugn förrän den där garderoben är putsveck, jag låst huset och gett tillbaka nyckeln, får jag tillbaka min semester igen :)

Jobbar på shell (ja, du läste rätt) idag och imorgon. Får se hur lite jag kan åstadkomma där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0