Avundsjuk

Kollar in på www.stollan.blogg.se och känner att "ja men Emmy ta denna spade också gräver du en grop, en djup en! Sen lägger du ner dig själv och din blogg i den"....Suck... Fast å andra sidan så antyder ju bloggnamnet...Just de: Ingenting.
(Men ska trots det bli bättre med inläggen)

Har startat ugnen och ska börja baka tårta (till mig själv, måste endå vara det bästa då får man ju den man vill ;) Sen har jag tänkt hinna klart min stickade mössa och filmen jag började med igår, fast före det skall huset städas... Hmmm? De som kommer imorgon får ha överseende med dammråttorna för väljer nog mössan! Hehehe 

Kommentarer
Postat av: Strolls

Hörredu. Utan att försöka låta självgod - gissar att du hänvisar till mig. Men avundsjuka är inte för dig. Och om du skulle ta en spade och gräva ner dig och bloggen skulle jag ha ganska mycket mindre blogg att läsa! Vi sitter ju båda två här borta och klickar på snabblänken till dig i förhoppning om nåt nytt. Så försök inte.



Jag har aldrig fått några komplimanger för att jag lyckats uppmuntra någon. Men jag hoppas du förstår vad jag vill ha sagt.

KRAM din skrutttt!

2010-03-03 @ 22:35:52
URL: http://strollan.blogg.se/
Postat av: Strolls

Äh, wtf. Jag lät självgod ändå.

2010-03-03 @ 22:38:21
Postat av: Mattias

Alltså tvärt om! Många människor har ju inte ens modet eller drivet att blogga överhuvudtaget! Och eftersom du har läsare måste den ju vara asbra!!!



Kram på dig!

2010-04-09 @ 23:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0