Födelsedag :D

Vill tacka för alla fina kommentarer! Får väl fortsätta skriva ett tag till alltså *suck* :P

"Idag är ingen vanlig dag, för idag är det EMMYs födelsedag, hurra, hurra, HURRA!"

Min kära familj har just lämnat tårt-paradiset och åkt hem. Kvar sitter jag med ett par splitter nya skidor och jag som inte ens tycker om skidor...tills ikväll såklart!
Blir att valla, spänn fast dem och åka som ett spjut (det är i allafall mina förhoppningar, sedan om det inte överenstämmer med verkligheten kvittar)


(Diggar lacken som matchar skiisen ;)

Tänker citera en liten taxipassagerare:

"Vad, Emmy fyller du år idag?"
"Ja det gör jag, 23år"
"Va, fyller du 23?! Ojoj, då är det ju detta året du kommer att få ett barn i överraskning!"

Hmm? Får kolla brevlådan ofta så "barnet" inte fryser ihjäl då!



Kommentarer
Postat av: Strolls

:D grattttis igen! :D



Jag trodde också jag skulle vara som ett spjut första gången... men... Bambi.

2010-03-04 @ 22:08:49
URL: http://strollan.blogg.se/
Postat av: Emmy

Ooh, Bambi in dah spår!

2010-03-04 @ 22:35:18
URL: http://whilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0