Storslagen seger!

Det blev umeå på fredagkväll jag och Lisa med varsin vinare. Ut på REX tema "chasmir" (Mystisk, franskcirskus)

Hur mysigt som helst och inte att förglömma sjuktkul(!!) då broder och kusin visade sina rätta jag! (Hänvisar till denna kines och hans moves så kanske ni förstår hur bra det gick för dem att "ragga" http://www.youtube.com/watch?v=Z8ScQoSuEYo)

Sov hur gott som helst, till och med Lisa! (Då hon oftast störs av mina snarkningar :o)

Lördag bar det av till IKSU och bic-träning med Em och Erik,  mina vanliga vikter är låååångt ifrån de på gymmet... aousch så ont jag har nu! (Måndag)

Sen drog jag och Em på bio och såg "Shutter Island" var bra men inte överdrivet bra. Sammanfattar: Psykthriller.
Åkte hem till EmSa, käkade tacos och surdegsbröd...igen! ;)

Igår så åkte familjen till havet med kusinerna.
Jag och Lydia åkte längdskidor. Synd bara att skoterspåret var så mjukt, väl framme på djuvvikskär så grillade vi korv och drack varmchoklad, mums!

Sedan åkte jag å julls på fotbollsträning, yttligare en bidragande orsak till min stela kropp idag.

Idag, måndag, Så har jag SOLAT hela dagen (fick konstigt nog inte jobba) och trots att jag smörjde in ansiktet ordentligt så hettar det rejält (kan vara en liten, liten chock för huden att sitta i stark vårsol efter 4månaders uppehåll?!)

Ska basta nu och fortsätta med min bok, hoppas Ni har haft en lika underbart tokrolig helg som jag. Och tackar ödmjukast alla inblandade! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0