Umeå Open 27Mars

I lördags var det dags för UmeåOpen och jag såg väldigt mycket fram emot Salem och Maskinen.
Salem var sockersöt som vanligt. Han diggade järnet genom att dra i sin kavaj som bara han kan...NYA steget!
Men betyget drogs ner av att han sjöng "Backseat" (hade så klart varit det ultimata ever, MEN det var inte Daimen som sjöng... så blev tyvärr lamt)

Maskinen däremot öste på järnet! Jag och Julia stod näst längst fram och gick säkert ner 5kg vardera, varmt, SÅNT tryck och mycket arga armbågar!
Efter halva spelningen så tryckte vi oss ut och dansade loss 5meter bort istället. ÖS! :D

Men det roligaste på hela kvällen och mest chockerande var TJM (TotaltJävlaMörker) som spelade dyster hårdrock(?) Det var inte många i publiken så jag och Julle stegade fram för att se bättre. Framför scenen bli vi stående och gapandes där ett 20-tal ungdomar hoppar, knuffar och slår till varandra. Helt galet! Sen när låten var slut stannade alla, då nästa låt började bar det av igen. Jag och Julle kunde inte hålla oss så stod bredvid och gapskrattade :)

Sångaren avslutade med:

"Är det inte UmeåOpen ikväll?"
"JA!"
"Och vad f*n gör Ni här då!?!"


Kommentarer
Postat av: Strolls

Hihi, jag hade faktiskt velat se TJM. Sångaren, Fredrik, jobbade på ungdomsgården i Hörnefors på den gamla goda tiden. Men det där var tydligen hans sista spelning. Vilken tur att ni såg dom och ger så goda recensioner... ;P

2010-03-30 @ 18:18:27
URL: http://strollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0