Vad är grejen?!

Har fått min rygg/höft fixad nu!

Tack för det, även om det känns som att den för tillfället ligger mer fel än rätt.
Svanskotan, ländryggen och höften var vinn och krokig. Men i övrigt så såg allt rätt bra ut, är tejpad och ligger framför tvn och stickar :) (Är klar med mössan, pannband nr1 är på sluttampen)

Har funderat över en sak idag och kommit fram till att hemmavistelse/vankande inomhus lär vara en av de största orsakerna till övervikt?

Jag sitter i rummet, blir stel, reser mig och går till köket vad kan jag göra? Springa, städa, skura, fylla diskmaskinen?

Nej, men dricka smoothie? Äta mackor och kakor? JA!
(Ojoj, lär bli en tung vecka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0