Inget Surf= Mera plugg

Blev inget premiärsurf i snöstormen :(
David:
"Det var inte så kul att ha småspik piskandes i ansiktet igår, dessutom måste vi köra över en åker(som är igen drevad), men det största problemet, miss Norrland, är att jag inte skulle släppa ut dig där vi tänker surfa. Det är alldelens för farligt!"
Jaha?! Här peppar man surf och så blir det plugg istället, hmpf!
Men lika bra va det då ullis å erik bakat saffranskaka, MUMS!! (Vet dock inte om jag lärde mig något nytt idag, skit kylteknik!!! HATAR)
Körde spinning idag, visdomsord:
"Du skall ICKE efter 50min spinning luta dig bak, blunda och sluta andas. Då kommer du till slut svimma"
Ooops! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0