Joggningsdragare

Fick med mig Ullis ut i spåret idag, hon stretade, flåsade, hatade mig och allt vad löpning heter. Men gav hon upp?!
Nej inte då! Är stolt över henne och över mig själv som inte heller gav upp (Ullis du vet vad jag menar ;)
Sen gick vi till simhallen för att öva på simtestet till KBV, WOW, tungt? JA!
Måste lära mig crawla. Annars kommer detta aldrig gå vägen :s
Sen har jag lyckats med engelskan och nu så är jag klar, har tagit fram pepparkakor, satt in den nya ljudboken (skitbra!) och ska sticka!
(Ev. besök så blir det skräckis istället, hört det är bra om man vill kramas! :o)
Puss på Er!

Kommentarer
Postat av: Storsys

Låter som en händelserik dag:)

Tur nån är duktig på att röra på sig i familjen, typ alla utom jag, jag gör annat som att jaga och bära barn, hehe!

Riktig myskväll verkar du få hur som helst

Pöss på de!

2010-11-21 @ 20:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0