Ooooh det BLIR jul i år!!!

Efter min tentadepp i helgen (kommer säkerligen fler innan detta är klart) så insåg jag (som alltid, ja detta händer de åren jag pluggar...) att det BLIR JUL även om jag failar en tenta! Det är ju inte ett mål, men känns lättare att ta tag i då jag faktiskt får komma hem, efter 14veckor!!! :D

Fick dock depp Nr.2 redan idag, då Bro&Strolls ska vara i stan å BigSis i K-boda, och bara för det deppade jag ner mig och tänkte:

"Julls ska säkert va med Fredde å Ludde ända till Jokkis?!?!?! Phuhuuuuuuu...."

Ringde då hem (för saffranskake recept) och fick bekräftat att Ludde OCH Julle ska vara hemma, JIIIIHOOOOO!!!! :D:D:D

Tentapluggskaka? JEPP!

http://ss11i01.stream.ip-only.net/images/blog/images/entries/26/90/22/38288/73661904e004a0f9 )


Kommentarer
Postat av: julle

klart vi ska va hemmaaaaaa :) de är ju här bästa julen firas :)

ps owwhh,god kaka!!

2010-11-29 @ 21:48:08
URL: http://jwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0