Komplimang som komplimang?

Går dragandes på skittung väska med träningskläder och inhandlad mat i. Vid busshållplatsen står massa folk utanför kuren, bara en gubbe som sitter i den.
"Ja, så bra för mig" tänker jag.
Sätter mig ner. Gubben säger:
"Men asså, vad är chansen att du ska komma och sätta dig här och vara så där snygg? Så snygg du är!"

Hihihi, jag blev glad, även om han var alkolist, påverkad och hade hemska blåsor på händerna. De andra runtomkring såg bara besvärade ut.
Äsch vaddå da?! Jag tog åt mig! :D

Kommentarer
Postat av: Strolls

HELT rätt! alkisar skulle nog kunna vara samhällets ärligaste människor, efter barn...

2010-10-29 @ 17:51:15
URL: http://strollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0