Konsert och midnattsfika

Blev konsert i domkyrkan igår och vilken katedral, har aldrig sett maken till takhöjd förrut!
Säkert 5-10-15 meter, nä närmare en miljon meter i takhöjd!!!
Då förstår ni att altartavlan var lika gigantisk den, heeelt sjukt.
Efter att ha hämtat mig från takhöjdsrysningarna och istället lyssna på sången, fick jag gåshud pga att det var så otroligt vackert. Oowh, fantastiskt :)
Efter denna storslagna händelse gick jag hem till Erik där gossarna höll på att göra middag. Fick se gamla halloween-bilder på David och Pär. David som äcklig tant(?) och Pär som smurf. Hehehe
De är ju inte riktigt riktiga, men riktigt roliga! ;)
Disskuterade (över sockerkaka bakad vid tolv snåret, mums) vad jag skulle klä ut mig till nästa helg på halloween (om det blir aktuellt...) Davids förslag:
1.Corpes Bride (kan funka)
2. Charlie Caplin (tyckte Erik skulle passa bättre som honom än jag)
3.Det sista och skandalösa förslaget...TIMON!! (vad har jag gett för intryck?)
Så snälla ge förslag på vad jag kan klä ut mig till, vill ju va något rysligt (tror jag) men inte TIMON iallafall!

Kommentarer
Postat av: julia

haha joo timon! hahahaha jättekul! hahaha hmmm ska försöka komma på någon.... fick en sailorklänning av annelie, jättefiiiiiin! http://www.aliceofsweden.se/2/sv/maskerad-draekter-/sailor-costume-.php där är den!

2010-10-24 @ 16:43:03
URL: http://jwiklund.blogg.se/
Postat av: whilda

Hehehe, åååh så du kommer ner med den? fint, du har den. Jag =Timon! ;)

2010-10-24 @ 17:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0