Lgh

Gick dåligt med lägenhets titten igår, just när my ringt å sagt att vi skulle se på den, så ringer hon upp och då har killen som hyr läggan ångrat sig...
"Jaa jag har ju skatteskulder, så det är därför jag måste hyra ut den, men ingen får ju veta att ni bor här. Ni kan alltså inte få eran post/bostadsbidrag...Nä men jag tror det är bäst om ni inte kommer hit, alls"
Sen hade My fått mail från en annan snubbe:
"Jag har bara två rum så en av er får skeda med mig, när jag jobbar kan ni vattna mina blommor och då blir hyran 400kr/månad"
Hmmm, vad hände med att blocket blev en dejtingsajt?!
Hoppas dock få svar på ett gårdshus, möblerat, med 2 sovrum i centrum. Hoppas, hoppas, hoppas!!! (Hon verkar då normal)
Första tentan imorgon i Värmelära och Förbränning kommer gå bra, vill någon ha hjälp att räkna ut sina rökgasförluster i sin värmepanna eller den verkliga förbränningsluften? Bara ringa mig!
Såg en skitsnygg kille i fikarummet idag, var så hääääääär nära (jättenära alltså!) på att gå fram till honom och fråga chans... Men tänkte efter, sen så gick han bara...:( Ska klura på vad jag ska säga om jag ser honom igen
"Får jag chans på Dig?" känns inte riktigt bra...
"Ska vi träna?" Kanske funkar, hmm, nää det blir nog bäst om jag håller käft!
Önskar Er en trevlig helg!!!

Kommentarer
Postat av: julia

tror de är en viss emmy som själv har egna erfarenheter av 'får jag chans på dig?'-temat, eller?! do it!!!=D

2010-10-08 @ 19:39:36
URL: http://jwiklund.blogg.se/
Postat av: whilda

Hehehe joo julls! :P



blev ju skrämd...tar något mindre magstarkt tror ja! ;)

2010-10-08 @ 19:49:56
URL: http://whilda.blogg.se/
Postat av: lisa

haha alltså vad lyckas ni få för knäppjökar till fastighetsägare !!



håller med julls.. Just DO IT!!



make me proud! ;)

2010-10-08 @ 20:10:40
Postat av: whilda

Höhö, ja du lisa jag vet inte!?



Ja om jag ser honom igen så ska jag göra mitt bästa! ;)

2010-10-08 @ 21:44:56
URL: http://whilda.blogg.se/
Postat av: Strolls

Hallå där! Om ni vattnade blommorna var dealen att hyran skulle bli 4000. Inte 400. Ensamheten flåsar mig i nacken, väntar på svar.

2010-10-09 @ 09:09:24
URL: http://strollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0