Tentaslaskade

Efter 2veckors intensivplugg så skrevs sista tentan igår, vilken lättnad. (Ev en omtenta men håller tummarna för att ha lyckats med godkänt på alla!)
Blev bjuden på lunch hos Jocke, snackade fallskärmshoppning och klättring. Mycket trevligt, så trevlig att jag glömde bort tiden.Blev lite stressigt, men hann med att göra brudarnas hår, mig själv klar och bli full på 2timmar. Lyckat!?
De känns verkligen idag, owowohow. Är fortfarande svag för lyktstolpar. Messet från David bekräftar detta:
"Tack för stipteasen igår! :P"
Går inte in på det närmare...Men kul hade vi!!! (och ja kameran var med, så kommer bilder)

Kommentarer
Postat av: julia

bilder kommerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, jag är bänkad!! väntar=) stiptease låter bra, helt rätt!

2010-10-16 @ 18:58:01
Postat av: lisa

2010-10-16 @ 19:39:50
Postat av: lisa

show meeeeee!! pepp pepp

2010-10-16 @ 19:40:34
Postat av: whilda

Hahahaha, ja du väntar du julia?

Får se om magen inte krampar så så får jag nog upp en och annan bild ikväll,.. :P

2010-10-16 @ 19:40:58
Postat av: Anonym

Ooh!! Grr :DD Väntar med spänning på bilder ;)

2010-10-17 @ 10:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0