U say what?!

Fick mitt livs konstigaste samtal nyss, heltsjukt och förvirrande! (sett från min sida)
Har lagt ut annons att jag söker boende i kalmar och nyss ringde en kille som delade en 5a med en annan tjej och undrade om jag var intresserad? Fullt möblerade rum hyran skulle bli 1800kr/pers. Perfa tänkte jag!
Men sen började killen mala på
"Ja vad tycker du? Vi är ju ganska öppna och så, sitter utan handduk i bastun och snackar. Vad känner du inför det?"
Jag"Ja men det är väl inget fel med det..?"
Han "Ja men vad bra, de två andra tjejerna som bodde här var 19år gamla (han 28) och det var ju verkligen jätteflörtiga och så, så vi hade ju väldigt mkt sex, och snackade och så. Sen i bastun när jag satt utan handduk en gång så kom de ju in. Så då kan det ju bi lite pinsamt. När man får stånd...hehehe"
Jag "Öööhh....?"
Han "Men du har en kompis oxå som vill ha boende hon kanske är mer öppen och så, hur gammal är hon? Jaha 19år, jaa men det låter ju jättebra! Ja det blir ju lite mkt för oss killar när man är sugen jämnt och så. Men är hon 19 så vill hon kanske vara med på ett hörn? Det är ju skönt att vi kan prata om det här!"
I 5 minuter maler detta sexfreak på, FINNS DU PÅ RIKTIGT?!?!
Jaa, tydligen, huvva, men alla är vi olika...(eller skumma?)

Kommentarer
Postat av: Evelina

hahaha..va ju typ de sjukaste jag hört på länge...Så du ska inte flytta dit då?!?!

2010-10-03 @ 13:18:03
URL: http://evelinaohgren.blogspot.com
Postat av: whilda

Hehehe, hmm, nej eve jag tänkte INTE flytta dit :P

Hoppas allt är bra med dig?!

2010-10-03 @ 14:06:19
Postat av: julia

HAHAHAAHAHaHahaAHA weirdoooo! vart har du hamnat egentligen?!?!?!?!? läskiga alltså

2010-10-03 @ 16:34:08
URL: http://jwiklund.blogg.se/
Postat av: Em

Hahahaha! När flyttar ni in? :D

2010-10-03 @ 17:48:16
Postat av: Whilda

Nu ska vi INTE bli för exalterade syskon! Jag blev så skärrad att jag lugnt fortsatt snacka med denna creepie-snubben, SKUMT! :P

2010-10-03 @ 19:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0