Huvva

Har ångest, skolångest. Har aldrig varit så duktig och lyhörd i skolan som nu... MEN vad gör det när man inte förstår?
Gick så bra förra veckan, men nu, nej! :(
Lärarna trycker in formel efter formel och jag får inget sammanhang. Vet att jag skulle fixa det om det inte gick så förbannat fort! :s
Tur klassen är superb, mitt besök hos kustbevakning nästa fredag kanske motiverar mig att fixa det här!
Det blir förresten bil hem torsdag em, med Björne och hans polare. Hörde jag roadtrip?!? :D

Klassfesten igår gick hur bra som helst, dans! När Resten drog ut så åkte jag hem, har fått halsont och var trött.
Nu? Halsont och fortfarande trött :(
Också är det självklart strålande sol, börjar bli less...!

Kommentarer
Postat av: julia

låter bra de där, ni kommer nog ha kul på vägen hem ;) ps va stolt jag blir :) vi kan ta de sen om hur de gick osv :)kram!

2010-09-03 @ 19:25:33
URL: http://jwiklund.blogg.se/
Postat av: Maria

Välkommen hem till norrland :-)

2010-09-03 @ 22:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0