Klädparty

Hemmhm, jaa följde Saija på klädparty ikväll. Barn/damkläder (var där för fikat ;) och de hade fina mys-/barnkläder. tex; en gammelrosa velour(plysch) klänning, jättesöt...På ett barn!
Men fick kalla kårar då värdinnan drog på sig exakt samma gammelrosa velourklänning i damstorlek plus gula leggings. Och vände sig till väninnorna:
"Har redan en grå, visst ska jag ta den här rosa, den är ju SÅ FIN!"
Alla nickade och instämde, förutom jag. Jag stod tyst, ansträngde mig för att hakan inte skulle falla ner och ögonen trilla ut.... U-G-L-Y as  hell!

Stackars make som försökte snällt inflika att den grå passade lika bra...
"Men en sån har jag ju redan!"
Just det, och hör sen.

Kommentarer
Postat av: Storsys

Så nu har du storhandlat till systerdöttrarna förstår jag och även då matchat med nåt till dig själv kanske, hehe!

2010-09-07 @ 21:28:57
Postat av: whilda

höhöhöh, hmmm? Nej sis! Inte alls, tänkte det MEN strl började på "storabarn" tyvärr... :(



(hade dock ändå inte tänkt matcha :P)

2010-09-08 @ 12:42:34
URL: http://whilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0