Mys med Ullis och My

(Lånar ditt internet, My, hoppas att det är ok?! Du har iofs ingen talan... Så jag suuufaaar vidare ;)

Börjar dagen med tokcykla till bussen (motvind? men givet!)

För att hinna in till 10 och plugga.. Får mess av Ullis:

"Ska vi ta en fika kl14?"

Jag: "Va, men visst skulle vi plugga?"

Ullis: "Näää, men fika?!"

Hmm, jag pluggade själv tills erik och Ullis kom, sen drog vi och fikade (macka, punschrulle och marsipanen från en prinsesstårta! Hehehe)

Sen hängde jag med till My och åt middag och fixade oss inför kvällen som var fest hos Filip (klasskompis)

Sen bokstavligen sprang jag iväg till bussen. (Ullis: "Jaa, visst hinner du det är lugnt, du kan ")

När jag fick tag i min tidtabell gick ingen buss 23.20...Men 00.00 går visst en, så hänger ofrivilligt i Mys lägga nu, inget emot det. Ogillar bara deras kök :P

Nej ska till bussen nu, hoppas Ni haft en trevlig kväll?!

Kommentarer
Postat av: julia

åhhhh slutaaaa, marsipanen från en prinsesstårta?! jag måste typ köpa en bara för dehär... jaha! =)

2010-09-20 @ 14:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0