Tentaupptakt

Insåg (hade visst förträngt, ooops!) att tentaveckan börjar nästa lördag och inte om 14dagar :s
Livet består av plugga, äta, sova, plugga, äta, träna, sova, plugga, plugga, plugga... Enformigt? Njaa, inte direkt. MEN nervöst? Oooh JA!
Men kan inte göra så mkt mer än vad jag redan gör för att bli godkänd.
Imorgon är vi "lediga" ska sitta på skolan 8-17, sen iväg till Erik och äta middag, kommer bli skönt att göra något annat än ja...vad va det nu igen..?!
Imorgon börjar Ölands Skördefest, i Algutsrum kommer det va marknad med 100utställare, hinner dock inte dit, men på lördag ska jag försöka mig dit och smaka på Öländskakroppkakor (De tror visst att det är något att smaka det...Tveksamt, ett som är säkert är att de inte kommer vara paltiga som mammas, och ja jag vet att kroppkakor å palt inte är samma sak. men endå!)
Trevlig helg på r! :D

Kommentarer
Postat av: julia

mamma har kommit på ett nytt namn till sin palt ( vi åt de förra veckan) GOMMPALT! alltså för att de fastnar i gommen =)

2010-10-01 @ 10:04:45
URL: http://jwiklund.blogg.se/
Postat av: Whilda

Hehehe, ett så passande namn!

2010-10-01 @ 14:23:32
Postat av: julle

hon va jättestolt efteråt =)

2010-10-01 @ 14:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0